Goedgelovige bijdragen

Posted on 30 juli 2009

1


Goedgelovig.nl

Het leek even stil op deze site, maar schijn bedriegt. Ik heb hard gewerkt, alleen was het voor een concurrende site. Hieronder de links naar de eerste twee bijdragen die ik op hun verzoek naar de website Goedgelovig heb gemaild. Goedgelovig is Nederlands eerste “gristelijk-satirische website” en “persdienst voor kerkelijk nieuws met een kwinkslag”. Mijn bijdragen zijn nog geplaatst ook! Wonderen bestaan! (of waren ze radeloos vanwege de vakantietijd?)

  • Mag een christen op vakantie? (24 juli 2009)
    Heeft een vakantie wat met God te maken? En welke teksten kunnen we volkomen uit hun context halen om een vakantie-test op te stellen?
  • Nieuw: Profetische Extreme Prediking (27 juli 2009)
    Strenge gereformeerden en charismatische charismatici gaan niet ver genoeg en TRIN is al weer passé. Hier is een nieuwe beweging die profetische bijbelteksten op extreme manieren gaat toepassen! De wereld zal nooit meer dezelfde zijn.

(Niet voor gevoelige zielen)

Misschien wordt ik wel net als Adrian Plass? Ik ben aardig op weg, want als ik nog even door eet, heb ik dezelfde vorm als hij.

getagged: ,